Palvelumme
Tarjoamme palveluita kaikissa asioissa, jotka liittyvät yhteiskunnallisiin yrityksiin.
Tarjoamme palveluita kaikissa asioissa, jotka liittyvät yhteiskunnallisiin yrityksiin.
Tarjoamme palveluita eri ryhmille, esimerkiksi:
Onko sinulla yhteiskunnallinen yritys tai haluatko perustaa yhteiskunnallisen yrityksen? Tarjoamme neuvontaa yhteiskunnallisille yrityksille. Neuvomme myös ihmisiä ja organisaatioita, jotka haluavat perustaa yhteiskunnallisen yrityksen.
Järjestämme tapahtumia ja julkaisemme erilaisia materiaaleja. Tapahtumista ja materiaaleista saat tietoa yhteiskunnallisesta yrittäjyydestä.
Haluatko lisää tietoa osaamiskeskuksen toiminnasta? Voit tilata uutiskirjeen (ei selkokielinen). Lähetämme tilaajille kerran kuukaudessa uutiskirjeen sähköpostiin.
Neuvonta
Saat neuvoja yhteiskunnallisen yrityksen perustamiseen ja kehittämiseen.
Tukimateriaalit
Saat erilaisia materiaaleja, esimerkiksi oppaita ja työpohjia. Materiaalit auttavat kehittämään yhteiskunnallisen yrityksen toimintaa.
Vaikuttavuuden mittaaminen
Saa työkaluja vaikuttavuuden mittaamiseen. Työkalut auttavat mittaamaan, miten yrityksen toiminta muuttaa asioita yhteiskunnassa.
Onko sinulla uusi ratkaisu johonkin yhteiskunnan ongelmaan? Neuvomme hankkeita, joiden aihe on:
Autamme hankkeita esimerkiksi yhteistyökumppaneiden löytämisessä. Kerromme myös, miten hyvä hanke toimii.
Järjestämme hankkeille erilaisia tapahtumia. Tapahtumista saat esimerkiksi apua rahoituksen hakemiseen.
Rahoitusneuvonta
Onko sinulla hyvä idea, joka ratkaisee yhteiskunnallisen ongelman? Saat meiltä neuvoja sopivan rahoituksen saamiseen.
Verkostoituminen
Tapahtumissamme voit tutustua esimerkiksi muihin hankkeisiin. Autamme sinua myös löytämään yhteistyökumppaneita.
Hyvät käytännöt
Jaamme tietoa hyvistä tavoista toteuttaa hanke. Kerromme esimerkkejä siitä, miten hyvä hanke toimii.
Tarjoamme koulutusta yhteiskunnallisesta yrittäjyydestä.
Aiheita ovat esimerkiksi:
Koulutus
Saat koulutusta aiheista, jotka koskevat yhteiskunnallista yrittäjyyttä.
Materiaalit
Saat tietoa ja materiaaleja yhteiskunnallisesta yrittäjyydestä.
Verkostoituminen
Voit tutustua muihin yritysneuvojiin.
Autamme työnantajia, jotka haluavat työllistää täsmätyökykyisiä henkilöitä. Täsmätyökykyinen tarkoittaa henkilöä, joka pystyy tekemään jotakin tiettyä työtä.
Voimme neuvoa työnantajia esimerkiksi työtehtävien muuttamisesta täsmätyökykyiselle henkilölle sopiviksi. Kerromme myös, mitä tukea työnantajat voivat saada työllistämiseen.
Työllistämisen tuki
Saat tietoa siitä, millaista tukea ja palveluita työllistämiseen on olemassa.
Työpaikan mukauttaminen
Saat neuvoja työpaikan ja työtehtävien muuttamiseen niin, että ne sopivat paremmin työntekijälle.
Onnistumistarinat
Saat eri yritysten kokemuksia siitä, miten täsmätyökykyisten henkilöiden työllistäminen onnistuu.
Haluatko tietää lisää palveluistamme? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!