Yhteiskunnallista vaikuttavuutta tavoittelevat yritykset ylittävät vastuullisuuden ja kestävyyden periaatteet. Ne eivät pyri ainoastaan vähentämään toiminnastaan syntyvää haittaa, vaan tavoittelevat aktiivisesti hyvää ihmisille, ympäristölle ja yhteiskunnalle.
Viestinnällä on suuri merkitys vaikuttavuuden parantamisessa. Sen avulla voidaan luoda mielikuvaa yrityksestä, kasvattaa mainetta sekä ohjata eri sidosryhmiä olemaan mukana muutoksessa ja aktivoitumaan itse hyvän asian puolesta.
Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskus järjestää vaikuttavuusviestintäteemaisen webinaarin syyskuussa. Webinaari on suunnattu yrityksille, yrityskehittäjille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Tutustu myös Vaikuttavuuden arviointityökaluja -webinaariimme täältä.
Aika: 19.9. klo 9.00–10.00
Webinaari koostuu innostavista puheenvuoroista ja esimerkeistä:
Inna-Pirjetta Lahti, toimitusjohtaja, vaikuttajamarkkinointitoimisto PING Helsinki
– Asiantuntija-alustus: sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen vaikuttavuusviestinnässä
Päivi Sipola, projektipäällikkö ja TKI-asiantuntija, Diakonia-ammattikorkeakoulu
– Vaikuttavuus markkinointiviestinnässä: Case Zekki
Satu Orismaa, turvallisuus-, vastuullisuus- ja tapahtumajohtaja, Linnanmäki
– Lasten Päivän Säätiön missio osana sisäistä viestintää ja yrityskulttuuria

Lisätietoja webinaarista antaa Elina Pöllänen, elina.pollanen@diak.fi tai puh. 050 434 3673.